Παράταση έως 17 Ιουλίου 2026 για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ»
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει την παράταση έως τις 17 Ιουλίου 2026 για την ολοκλήρωση όλων των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Ως εκ τούτου, οι νέες καταληκτικές ημερομηνίες διαμορφώνονται ως εξής:
🔹 Εξοικονομώ 2021: έως 17 Ιουλίου 2026
🔹 Εξοικονομώ 2023: έως 17 Ιουλίου 2026
🔹 Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους: έως 17 Ιουλίου 2026
🔹 Εξοικονομώ 2025: έως 17 Ιουλίου 2026
🔹 Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις: έως 17 Ιουλίου 2026
❗ Επισημαίνεται ότι, λόγω της ολοκλήρωσης του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η νέα προθεσμία είναι οριστική και δεν προβλέπεται περαιτέρω παράταση.
Τα προγράμματα υλοποιούνται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.
🔗 Πηγή: https://ypen.gov.gr/paratasi-eos-17-iouliou-gia-ta-programmata-exoikonomo/